ଅଧିକାଂଶ ପୋଡକାଷ୍ଟର ଯେଉଁମାନେ ଏକ ଲକ୍ଷ୍ୟ ଭାବରେ ମୋନେଟାଇଜେସନ୍ ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତି, ପ୍ରାୟୋଜକମାନେ ଏକ ଚେକ୍ ଲେଖିବା ପୂର୍ବରୁ କେତେ ଡାଉନଲୋଡ୍ ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି ତାହା ଅମାନ୍ୟ କରନ୍ତି | ପୋଡକାଷ୍ଟିଂ ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରି ଏକ ସିପିଏମ୍ ମଡେଲରେ ଚାଲିଥାଏ - ମିଲ୍ ପିଛା ମୂଲ୍ୟ, କିମ୍ବା 1,000 ୦, ୦୦୦ ଡାଉନଲୋଡ୍ ମୂଲ୍ୟ - ଏବଂ ହାର, ଯେତେବେଳେ ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ଶୋ ପାଇଁ ସମ୍ଭାବ୍ୟ ଲାଭଜନକ, ସେମାନେ ଅର୍ଥପୂର୍ଣ୍ଣ ଆୟ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଶ୍ରୋତାମାନଙ୍କ ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି | ପୋଡକାଷ୍ଟ ବିଜ୍ଞାପନ ରାଜସ୍ୱ ପଛରେ ଥିବା ସଠିକ୍ ଗଣିତ ବୁ, ିବା, ଉପଲବ୍ଧ ବିଭିନ୍ନ ମୋନେଟାଇଜେସନ୍ ମଡେଲ, ଏବଂ କେଉଁ ମାଇଲଖୁଣ୍ଟଗୁଡିକ ଆୟର ପ୍ରତ୍ୟେକ ସ୍ତରକୁ ଟ୍ରିଗର କରେ ତାହା ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତାଙ୍କୁ ବାସ୍ତବ ଆଶା ସ୍ଥିର କରିବାରେ ଏବଂ ବ୍ୟବସ୍ଥିତ ଭାବରେ ସେମାନଙ୍କ ପ୍ରତି ନିର୍ମାଣ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ |

ପୋଡକାଷ୍ଟ ବିଜ୍ଞାପନ ରାଜସ୍ୱ କିପରି କାର୍ଯ୍ୟ କରେ (ସିପିଏମ୍ ମଡେଲ୍)

ପୋଡକାଷ୍ଟ ପ୍ରାୟୋଜକମାନେ ପ୍ରତି ଏପିସୋଡରେ ଡାଉନଲୋଡ୍ ରେ ମାପ କରାଯାଉଥିବା ଦର୍ଶକଙ୍କ ପ୍ରବେଶ ପାଇଁ ଦେୟ ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି | ସିପିଏମ୍ ହାର ହେଉଛି ଡଲାର ପରିମାଣ ଯାହାକି ପ୍ରାୟୋଜକ ପ୍ରତି 1000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ପାଇଁ ଏକ ଏପିସୋଡ୍ ଏକ ମାପ ୱିଣ୍ଡୋ ମଧ୍ୟରେ ଗ୍ରହଣ କରନ୍ତି - ସାଧାରଣତ release ରିଲିଜ୍ ହେବାର 30 କିମ୍ବା 60 ଦିନ ପରେ |

Ad Revenue Formula:
Revenue = (Downloads / 1,000) × CPM Rate

Example: 10,000 downloads, $30 CPM, two ad slots
Revenue = (10,000 / 1,000) × $30 × 2 ad slots
Revenue = 10 × $30 × 2
Revenue = $600 per episode

ଅଧିକାଂଶ ପୋଡକାଷ୍ଟ ବିଜ୍ଞାପନ କାରବାରରେ ପ୍ରତି ଏପିସୋଡରେ ଦୁଇ କିମ୍ବା ତିନୋଟି ସ୍ଲଟ୍ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ: ଏକ ପ୍ରି-ରୋଲ୍ (ପ୍ରଥମ 60 ସେକେଣ୍ଡ୍), ଏକ ମିଡ୍ ରୋଲ୍ (ଲମ୍ବା, 60–90 ସେକେଣ୍ଡ୍ ହୋଷ୍ଟ ମଧ୍ୟ-ଏପିସୋଡ୍ ପ read ଼େ) ଏବଂ ବେଳେବେଳେ ଏକ ପୋଷ୍ଟ-ରୋଲ୍ | ପ୍ରି-ରୋଲ୍ କମାଣ୍ଡଗୁଡିକ ମିଡ୍ ରୋଲ୍ ($ 25– $ 50 CPM) ଅପେକ୍ଷା ସାମାନ୍ୟ କମ୍ ହାର ($ 18– $ 25 CPM) କାରଣ ଶ୍ରୋତାଙ୍କ ଧ୍ୟାନ ଏବଂ ସମାପ୍ତି ହାର ମଧ୍ୟ-ଏପିସୋଡ୍ ଅଧିକ |

ପୃଷ୍ଠପୋଷକମାନେ ପ୍ରକୃତ ଘଟଣା ଅ���େକ୍ଷା ପ୍ରୋଜେକ୍ଟ ହୋଇଥିବା ଡାଉନଲୋଡ୍ ଉପରେ ଆଧାର କରି ପ୍ରତି-ଏପିସୋଡ୍ ହାର ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି, ଯଦିଓ ଡାଉନଲୋଡ୍ ପ୍ରୋଜେକ୍ଟର ଯଥେଷ୍ଟ ତଳେ ପଡ଼େ ତେବେ କିଛି ଡିଲ୍ ମେକ-ଭଲ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରେ |

ବର୍ଗ ଅନୁଯାୟୀ CPM ହାର

ବିଷୟବସ୍ତୁ ବର୍ଗ ଅନୁଯାୟୀ ପୋଡକାଷ୍ଟ CPM ହାରଗୁଡ଼ିକ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ | ବ୍ୟବସାୟ, ଅର୍ଥ ଏବଂ ପ୍ରକୃତ ଅପରାଧ ପୋଡକଷ୍ଟଗୁଡିକ ଅଧିକ ବିଜ୍ଞାପନ ବଜେଟ୍ ସହିତ ପ୍ରିମିୟମ୍ ବ୍ରାଣ୍ଡଗୁଡିକୁ ଆକର୍ଷିତ କରୁଥିବାବେଳେ ମନୋରଞ୍ଜନ ଏବଂ କମେଡି ବର୍ଗଗୁଡିକ ଶୋ’ର ବ୍ୟାପକ ଯୋଗାଣ ସହିତ ପ୍ରତିଦ୍ୱନ୍ଦ୍ୱିତା କରନ୍ତି ଏବଂ ସ୍ୱଳ୍ପ ବଜେଟ୍ ବିଜ୍ଞାପନଦାତାଙ୍କୁ ଆକର୍ଷିତ କରନ୍ତି |

Category CPM Range Typical Sponsors Notes
True Crime $25–$50 Legal services, home security, VPNs High completion rates, loyal audiences
Business & Finance $20–$40 B2B SaaS, investment apps, fintech High-value audience demographics
Health & Wellness $20–$38 Supplements, fitness apps, insurance Strong niche targeting value
Technology $18–$35 Software tools, hosting, hardware Developer and professional audience premium
History & Education $18–$30 Book services, online learning Engaged, educated listeners
Society & Culture $15–$28 Consumer brands, lifestyle products Broad audience, competitive category
Comedy & Entertainment $15–$25 Consumer goods, streaming services Highest supply, lowest CPM ceiling
Sports $20–$40 Apparel, energy drinks, betting Seasonal fluctuation, demo-dependent
News & Politics $12–$25 Variable, brand-safety sensitive Advertiser pullback risk in hot news cycles

ଛୋଟ କିନ୍ତୁ ଉଚ୍ଚ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଦର୍ଶକଙ୍କ ସହିତ ନିଚ୍ ପୋଡକାଷ୍ଟଗୁଡିକ (ଯଥା, ଓଡ଼ିଆମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ପୋଡକାଷ୍ଟ, କିମ୍ବା ପ୍ରତିଯୋଗୀ ଅଲ୍ଟ୍ରା-ମାରାଥନ୍ ରନର୍ସ ପାଇଁ) $ 50– $ 100 ର CPM ଗୁଡ଼ିକୁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦେଇପାରେ କାରଣ ପ୍ରାୟୋଜକଙ୍କ ଲ��୍ଷ୍ୟ ଗ୍ରାହକ ଅଧିଗ୍ରହଣ ମୂଲ୍ୟ ବହୁତ ଅଧିକ ଏବଂ ଦର୍ଶକଙ୍କ ମ୍ୟାଚ୍ ସଠିକ୍ | ଯେକ any ଣସି ଆକାରରେ ସାଧାରଣ ଆଗ୍ରହ ଦର୍ଶକଙ୍କ ଅପେକ୍ଷା ଏକ ଉଚ୍ଚ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ବୃତ୍ତିଗତ ଦର୍ଶକଙ୍କୁ ଟାର୍ଗେଟ୍ କରିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ଶ୍ରୋତାଙ୍କ ପାଇଁ ଅଧିକ ମୂଲ୍ୟବାନ |

ମୋନେଟାଇଜେସନ୍ ପାଇଁ ଥ୍ରେସହୋଲ୍ଡ ଡାଉନଲୋଡ୍ କରନ୍ତୁ

ଅଧିକାଂଶ ଆନୁଷ୍ଠାନିକ ମୋନେଟାଇଜେସନ୍ ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକ ପାଇଁ ଡାଉନଲୋଡ୍ ଭଲ୍ୟୁମ୍ ହେଉଛି ଗେଟିଂ ଫ୍ୟାକ୍ଟର୍ |

** ପୋଡକାଷ୍ଟ ନେଟୱାର୍କ ଏବଂ ବିଜ୍ଞାପନ ମାର୍କେଟପ୍ଲେସ୍ ** (ମିଡ୍ରୋଲ୍, ଆକାଷ୍ଟ, ପୋଡ୍ରାକ୍) ସାଧାରଣତ their ସେମାନଙ୍କ ମାର୍କେଟପ୍ଲେସ୍ ପାଇଁ ଏକ ସୋ ଗ୍ରହଣ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ଏପିସୋଡ୍ ପ୍ରତି 5000-10,000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ଆବଶ୍ୟକ କରେ | ଏହି ସୀମା ତଳେ, ଆପଣ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ପ୍ରାୟୋଜକ ସମ୍ପର୍କ ଅନୁସ���ଣ କରୁଛନ୍ତି |

** ବ୍ରାଣ୍ଡରୁ ସିଧାସଳଖ ପୃଷ୍ଠପୋଷକତା ** ଦର୍ଶକଙ୍କୁ ଅଧିକ ଟାର୍ଗେଟ କରାଯାଏ ଏବଂ ଦର୍ଶକଙ୍କ ସହିତ ହୋଷ୍ଟ ସମ୍ପର୍କ ଦୃ strong ଼ ହେଲେ ପ୍ରତି ଏପିସୋଡରୁ 1000–3,000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ଆରମ୍ଭ ହୋଇପାରେ | ଅନେକ ଇଣ୍ଡି ପୋଡକାଷ୍ଟର୍ ସେମାନଙ୍କର ପ୍ରଥମ ପ୍ରାୟୋଜକକୁ 1,500-2,000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ରେ ଏପିସୋଡ୍ ପ୍ରତି ସିଧାସଳଖ ନିଜ ସ୍ଥାନରେ ବ୍ରାଣ୍ଡ ପିଚ୍ କରି ଅବତରଣ କରନ୍ତି |

** ସ୍ପୋଟିଫ୍ / ଆପଲ୍ ପୋଡକାଷ୍ଟ ସବସ୍କ୍ରିପସନ୍ ** ପ୍ରୋଗ୍ରାମଗୁଡିକ ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତାଙ୍କୁ ମାସିକ ସବସ୍କ୍ରିପସନ୍ ($ 2.99– $ 9.99 / ମାସ) ପଛରେ ପ୍ରିମିୟମ୍ ବିଷୟବସ୍ତୁ ଗେଟ୍ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଏ | ଏଗୁଡିକ ସର୍ବନିମ୍ନ ଡାଉନଲୋଡ୍ ଆବଶ୍ୟକ କରେ ନାହିଁ କିନ୍ତୁ ବିଶ୍ୱସ୍ତ ପୁନରାବୃତ୍ତି ଶ୍ରୋତାମାନଙ୍କ ଉପରେ ନିର୍ଭର କରେ |

** ଶ୍ର���ତା ସମର୍ଥନ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ** (ପାଟ୍ରନ୍, ସୁପରକାଷ୍ଟ, ମୋତେ ଏକ କଫି କିଣ) ପ୍ରାୟ –- %% ଶ୍ରୋତାଙ୍କୁ ଦେୟଯୁକ୍ତ ସମର୍ଥକଙ୍କ ନିକଟରେ ପରିଣତ କରେ | ପ୍ରତି ଏପିସୋଡରେ 5000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ସହିତ ଏକ ପୋଡକାଷ୍ଟ 50-150 ପୃଷ୍ଠପୋଷକ ଆଶା କରିପାରନ୍ତି |

Downloads/Episode Monetization Options Est. Monthly Revenue
Under 500 Listener support only $0–$100
500–1,000 Listener support, some direct sponsor reach $50–$300
1,000–3,000 Direct sponsorships possible, listener support $200–$1,000
3,000–10,000 Ad networks, direct sponsors, premium content $500–$4,000
10,000–50,000 Full monetization stack, speaking gigs, merch $2,000–$20,000
50,000+ Top-tier network deals, branded content, events $15,000–$100,000+

ପ୍ରାୟୋଜକ ବନାମ ଡାଇନାମିକ୍ ବିଜ୍ଞାପନ ବନାମ ପ୍ରିମିୟମ୍

ବିଭିନ୍ନ ବିଜ୍ଞାପନ ବିତରଣ ମଡେଲଗୁଡ଼ିକର ଅର୍ଥପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ଭିନ୍ନ ଅର��ଥନୀତି ଏବଂ ଶ୍ରୋତା ଅଭିଜ୍ଞତା ବାଣିଜ୍ୟ ବନ୍ଦ |

** ହୋଷ୍ଟ-ପ read ଼ୁଥିବା ପ୍ରାୟୋଜକ ** ହୋଷ୍ଟ ଦ୍ୱାରା ଲାଇଭ୍ (କିମ୍ବା ଲାଇଭ୍ ରେକର୍ଡ) ପ read ାଯାଏ ଏବଂ ଏପିସୋଡ୍ ଅଡିଓରେ ସ୍ଥାୟୀ ଭାବରେ ଏମ୍ବେଡ୍ ହୁଏ | ସେମାନେ ସର୍ବୋଚ୍ଚ CPM ($ 30– $ 50 +) ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦିଅନ୍ତି କାରଣ ଉତ୍ପାଦିତ ବିଜ୍ଞାପନ ଅପେକ୍ଷା ହୋଷ୍ଟ-ପ read ା ବିଜ୍ଞାପନରେ 2-3 × ଅଧିକ ରୂପାନ୍ତର ହାର ଥାଏ | ଏହାର ଖରାପ ଦିଗ ହେଉଛି ପ୍ରକାଶନ ପରେ ସେଗୁଡିକ ଅଦଳବଦଳ ହୋଇପାରିବ ନାହିଁ |

** ଡାଇନାମିକ୍ ବିଜ୍ଞାପନ ସନ୍ନିବେଶ (DAI) ** ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଟାଇମଷ୍ଟ୍ୟାମ୍ପରେ ଏପିସୋଡରେ ପୂର୍ବ ଉତ୍ପାଦିତ ବିଜ୍ଞାପନ ସନ୍ନିବେଶ କରିବାକୁ ଟେକ୍ନୋଲୋଜି ବ୍ୟବହାର କରେ | ପୁରୁଣା ଏପିସୋଡଗୁଡିକର ଡାଉନଲୋଡ୍ ଗୁଡିକ ଆପଣଙ୍କର ବ୍ୟାକ୍ କାଟାଲଗ୍ କୁ ମନିଟାଇଜ୍ କରି ମିଆଦ ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେବା ପରିବର୍ତ୍ତେ ସାମ୍ପ୍ରତିକ ବିଜ୍ଞାପନ ପାଇଥାଏ | DAI ହାର ସାଧାରଣତ host ହୋଷ୍ଟ-ରିଡ୍ ($ 15– $ 25 CPM) ଠାରୁ 30-50% କମ୍ କିନ୍ତୁ ପ୍ରତ୍ୟେକ historical ତିହାସିକ ଡାଉନଲୋଡ୍ ଉପରେ ରାଜସ୍ୱ ସୃଷ୍ଟି କରେ |

** ପ୍ରିମିୟମ୍ / ସବସ୍କ୍ରିପସନ୍ ବିଷୟବସ୍ତୁ ** ଏକ ପେୱାଲ୍ ପଛରେ ବିଜ୍ଞାପନମୁକ୍ତ ବିଷୟବସ୍ତୁ | ପ୍ରତ୍ୟେକ ଶ୍ରୋତାଙ୍କ ଆୟ ଅଧିକ (ଗ୍ରାହକ ପ୍ରତି $ 3– $ 10 / ମାସ) କିନ୍ତୁ ରୂପାନ୍ତର ହାରର ଅର୍ଥ ହେଉଛି ଆପଣଙ୍କ ଦର୍ଶକଙ୍କ ରୂପାନ୍ତରର କେବଳ ଏକ ଅଂଶ | ଅଧିକାଂଶ ସଫଳ ପ୍ରିମିୟମ୍ ମଡେଲଗୁଡିକ ମାଗଣା ବିଜ୍ଞାପନ-ସମର୍ଥିତ ଏପିସୋଡ୍ଗୁଡ଼ିକୁ ଗ୍ରାହକମାନଙ୍କ ପାଇଁ ସ୍ୱତ���୍ତ୍ର ବୋନସ୍ ବିଷୟବସ୍ତୁ ସହିତ ମିଶ୍ରଣ କରନ୍ତି |

** ବାଣିଜ୍ୟ ଏବଂ ପାଠ୍ୟକ୍ରମ ** ଏପିସୋଡ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍ ଠାରୁ ସ୍ ently ାଧୀନ ଭାବରେ ସ୍କେଲ୍ | 3000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ସହିତ ଏକ ପୋଡକାଷ୍ଟ ଯାହା 2% ଶ୍ରୋତାଙ୍କୁ $ 97 ଅନ୍ଲାଇନ୍ ପାଠ୍ୟକ୍ରମରେ ପରିଣତ କରେ: ଲଞ୍ଚ ଚକ୍ରରେ 3000 × 0.02 × $ 97 = $ 5,820 - ସେହି ଡାଉନଲୋଡ୍ ସ୍ତରରେ CPM ରାଜସ୍ୱଠାରୁ ଅଧିକ |

ଏପିସୋଡ୍ କାଲକୁଲେଟର ପ୍ରତି ରାଜସ୍ୱ

ସାଧାରଣ ଦୁଇ-ପ୍ରାୟୋଜକ, ଦୁଇ-ବିଜ୍ଞାପନ-ସ୍ଲଟ୍ ସେଟଅପ୍ ଠାରୁ ପ୍ରତି-ଏପିସୋଡ୍ ରାଜସ୍ୱ ଆକଳନ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ଉପଯୋଗୀ ସୂତ୍ର:

Episode Revenue = (Downloads / 1,000) × ((Pre-roll CPM × 1) + (Mid-roll CPM × 1))

Example: 8,000 downloads, $20 pre-roll CPM, $35 mid-roll CPM
= (8,000 / 1,000) × ($20 + $35)
= 8 × $55
= $440 per episode

Monthly revenue (2 episodes/week, 4 weeks = 8 episodes):
= $440 × 8
= $3,520/month

ଏହି ଗଣନା ଅନୁମାନ କରେ ସମାନ ପ୍ରଯୋଜକ ଉଭୟ ସ୍ଲଟ୍ ପାଇଁ ଦେୟ ଦିଅନ୍ତି | ଅଭ୍ୟାସରେ, ଏହି ସ୍ତରରେ ଶୋ’ରେ ସାଧାରଣତ one ସ୍ଲଟ୍ ପ୍ରତି ବାରମ୍ବାର ପ୍ରଯୋଜକ ରହିଥା’ନ୍ତି, ଗ୍ୟାରେଣ୍ଟି ଏପିସୋଡ୍ ପ୍ଲେସମେଣ୍ଟ ପାଇଁ ପ୍ରାୟୋଜକଙ୍କ ପାଇଁ $ 1,000– $ 5,000 ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବୁ negoti ାମଣା କରାଯାଇଥାଏ |

ମାପିବା: ଯେତେବେଳେ ପୋଡକାଷ୍ଟିଂ ଏକ ପୂର୍ଣ୍ଣକାଳୀନ ଆୟ ହୋଇଯାଏ

$ 5,000 / ମାସର ସୀମାକୁ ବାରମ୍ବାର ଦର୍ଶାଯାଇଥାଏ ଯେଉଁଠାରେ ପୋଡକାଷ୍ଟିଂ ଆୟ ମଧ୍ୟମ ମୂଲ୍ୟର ଜୀବନ୍ତ ବଜାରରେ ଏକ ପୂର୍ଣ୍ଣକାଳୀନ ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତାଙ୍କୁ ସମର୍ଥନ କରିପାରିବ | କେବଳ ବିଜ୍ଞାପନ ରାଜସ୍ୱ ମାଧ୍ୟମରେ ଏହାକୁ ପହଞ୍ଚାଇବା ପାଇଁ ଗଣିତ ହେଉଛି:

Target: $5,000/month
Format: Weekly podcast (4 episodes/month), 2 ad slots
Average CPM: $30 blended (pre + mid)

Required revenue per episode:
$5,000 / 4 episodes = $1,250/episode

Required downloads per episode:
$1,250 / (($30 × 2) / 1,000)
= $1,250 / $0.06
= 20,833 downloads per episode

ଏପିସୋଡ୍ ପ୍ରତି 20,000+ ଡାଉନଲୋଡ୍ ପହଞ୍ଚିବା ସମସ୍ତ ଶୋ’ର ପ୍ରାୟ –- %% ରେ ଏକ ପୋଡକାଷ୍ଟ ରଖେ | ଅଧିକାଂଶ ଶୋ ଯାହା ଏହି ସ୍ତରକୁ ହାସଲ କରିବାକୁ 2-5 ବର୍ଷର କ୍ରମାଗତ ସାପ୍ତାହିକ ପ୍ରକାଶନ, କ୍ରସ୍-ପ୍ରୋମୋସନ୍, ଗେଷ୍ଟ ଏକ୍ସଚେଞ୍ଜ୍, ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆ ଉପସ୍ଥିତି ଏବଂ ପୋଡକାଷ୍ଟ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ପାଇଁ ସୁଚିନ୍ତିତ SEO ସମୟ ନେଇଥାଏ |

$ 5,000 / ମାସରେ ଏକ ଅଧିକ ହାସଲ ଯୋଗ୍ୟ ପଥ ଏକାଧିକ ରାଜସ୍ୱ ଷ୍ଟ୍ରିମ୍କୁ ଏକତ୍ର କରିଥାଏ: $ 30 ସିପିଏମ୍ ($ 300 / ଏପିସୋଡ୍ × 4 = $ 1,200) ରେ ଏପିସୋଡ୍ ପ୍ରତି 5000 ଡାଉନଲୋଡ୍ + $ 10 / ମାସରେ ($ 1,500) + 2 ଅନ୍ଲାଇନ୍ ପାଠ୍ୟକ୍ରମ ବିକ୍ରୟ $ 297 ($ 594) + ପୋଡକାଷ୍ଟ ଭିଜିବିଲିଟି ($ 1,700) ରେ କଥାବାର୍ତ୍ତା / ପରାମର୍ଶ | ଏହି ବିବିଧ ଷ୍ଟାକ 20,000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ସ୍ତର ଅପେକ୍ଷା 5000 ଡାଉନଲୋଡ୍ ସ୍ତରରେ 5000 ଡଲାରରେ ପହଞ୍ଚିଛି - ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତାଙ୍କ ���ାଇଁ ଏହା ଏକ ଅଧିକ ସୁଗମ ମାଇଲଖୁଣ୍ଟ |

ପୋଡକାଷ୍ଟ ରାଜସ୍ୱର ସବୁଠାରୁ ସ୍ଥିର ପଥ ହେଉଛି ଶୋକୁ କେବଳ CPM ପାଇଁ ଅପ୍ଟିମାଇଜ୍ କରିବା ପରିବର୍ତ୍ତେ ଏକାଧିକ ଆୟ ଷ୍ଟ୍ରିମ୍ ପାଇଁ ଏକ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଭାବରେ ବ୍ୟବହାର କରିବା | ଡାଉନଲୋଡ୍ ଗଣନା ବିଜ୍ଞାପନ ପୃଷ୍ଠପୋଷକତାକୁ ଅନଲକ୍ କରେ, କିନ୍ତୁ ଦର୍ଶକଙ୍କ ସମ୍ପର୍କ ଅନ୍ୟ ସବୁକିଛି ଅନଲକ୍ କରେ |