مجموعی منافع کے مارجن کا حساب کیسے لگائیں

مجموعی منافع کا مارجن ایک اہم منافع بخش میٹرک ہے جو ظاہر کرتا ہے کہ سامان یا خدمات کی پیداوار کے براہ راست اخراجات ادا کرنے کے بعد محصول کا کتنا فیصد باقی رہ جاتا ہے۔ اس سے پتہ چلتا ہے کہ ایک کمپنی اپنی مصنوعات کو کتنی مؤثر طریقے سے تیار کرتی ہے اور اس کے پاس آپریٹنگ اخراجات کو پورا کرنے اور منافع کمانے کے لیے کتنی گنجائش ہوتی ہے۔

فارمولے۔

Gross Profit = Revenue − Cost of Goods Sold (COGS)

Gross Profit Margin = (Gross Profit / Revenue) × 100%

مرحلہ وار مثال

ایک کمپنی ہے:

  • آمدنی: $500,000
  • COGS: $300,000
  1. مجموعی منافع = $500,000 - $300,000 = $200,000
  2. مجموعی منافع کا مارجن = ($200,000 / $500,000) × 100% = 40%

اس کا مطلب ہے کہ آمدنی کے ہر ڈالر کے لیے، براہ راست پیداواری لاگت کو پورا کرنے کے بعد 40 سینٹ باقی رہ جاتے ہیں۔

صنعت کے لحاظ سے مجموعی مارجن

صنعت عام مجموعی مارجن
سافٹ ویئر (ساس) 70-85%
خوردہ 25-50%
گروسری 20-30%
مینوفیکچرنگ 20-40%
ریستوراں 60-70% (صرف کھانے کے اخراجات)
تعمیر 15-20%

مجموعی مارجن بمقابلہ نیٹ مارجن

  • مجموعی مارجن میں آپریٹنگ اخراجات شامل نہیں ہیں (تنخواہ، کرایہ، مارکیٹنگ)
  • آپریٹنگ مارجن = آپریٹنگ اخراجات کے بعد
  • نیٹ مارجن = ٹیکس اور سود سمیت تمام اخراجات کے بعد

اگر آپریٹنگ اخراجات بہت زیادہ ہوں تو کمپنی کا مجموعی مارجن صحت مند ہو سکتا ہے لیکن ناقص خالص مارجن۔

کسی بھی کاروبار کے منافع کا تجزیہ کرنے کے لیے ہمارا منافع مارجن کیلکولیٹر استعمال کریں۔